Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»
Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі, паказчыкі якасці працы сеткі і абслугоўвання абанентаў з выкарыстаннем тэхналогій бесправаднога доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»
у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» у заяўленай МТС зоне абслугоўвання
Параметр (паказчык) якасці |
Нарміраванае значэнне <*> |
Фактычнае значэнне Фактычнае значэнне за 3 кв. 2024г. |
Паказчыкі якасці паслуг прадастаўлення тэлефоннага радыёзлучэння <*> |
||
Доля няўдалых тэлефанаванняў ад агульнай колькасці тэлефанаванняў,% |
не больш за 8 |
0,06 |
Доля тэлефанаванняў, не адпавядаючых нарматывам па часу устанаўлення злучэння, % |
не больш за 5 |
0,10
|
Доля тэлефанаванняў, якія скончыліся раз'яднаннем устаноўленага злучэння не па ініцыятыве абанента,% |
не больш за 5 |
0,17 |
Доля перададзеных узораў гаворкі, якія не адпавядаюць нарматывам па якасці перадачы гаворкі,% |
не больш за 8 |
1,38
|
Сярэдняя бальная ацэнка якасці перадачы гаворкі, у балах |
не меньш за 3,2 |
4,19
|
Паказчыкі якасці працы сеткі перадачы даных <*> |
||
Доля няўдалых спроб перадачы даных ад агульнай колькасці спроб перадачы даных, % |
не больш за 15 |
0,21 |
Доля злучэнняў з затрымкай перадачы IP-пакетаў больш за 400 мс, % |
не больш за 10 |
1,21 |
Каэфіцыент страты IP-пакетаў, % |
не больш за 3 |
0,44 |
Доля злучэнняў для тэхналогіі UMTS/LTE/IMT 2020 з хуткасцю перадачы даных менш за 1Мбіт/с у напрамку да абанента, % |
не больш за 10 |
3,15 |
Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў |
||
Доля дагавораў, у адпаведнасці з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, % |
не меньш за 99 |
100 |
Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), % |
не меньш за 90 |
97,9 |
Каэфіцыент аднаўлення сувязі, % |
не меньш за 95 |
100 |
<*> Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічным нарматыўным прававым актам СТБ 1904-2012 «Паслугі сотавай рухомай электрасувязі. Патрабаванні да якасці і метады кантролю».
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) паслуг сувязі падчас выкарыстання праваднога (стацыянарнага) доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»
у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» па адрасах падключэння.
Параметр (паказчык) якасці |
Нарміраванае значэнне <*> |
Фактычнае значэнне за 3 кв. 2024г. |
Паказчыкі якасці паслугі перадачы даных <*> |
||
Хуткасць перадачы даных, кбіт/с: Максімальная
мінімальная
|
Не меньш за вызначаную ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі
Не меньш за 70 % ад максімальнай хуткасці, вызначанай ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі |
Вымяраецца індывідуальна ў адпаведнасці з дагаворам |
Час затрымкі перадачы IP пакетаў, мс |
не больш за 400 |
5 |
Каэфіцыент страты IP-пакетаў, % |
не больш за 1 |
0,00 |
Паказчыкі якасці працы сеткі <*> |
||
Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, % |
не меньш за 99 |
99,84 |
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам хуткасці перадачы даных, % |
не меньш за 90 |
100 |
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам часу затрымкі перадачы IP-пакетаў, % |
не меньш за 90 |
100 |
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам страты IP-пакетаў, % |
не меньш за 90 |
100 |
Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў <*> |
||
Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, % |
не меньш за 99 |
100 |
Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), % |
не меньш за 90 |
99,81 |
Каэфіцыент аднаўлення сувязі, % |
не меньш за 95 |
99,34 |
* Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:
- СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы даных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю».
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2017 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2017 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2017 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2017 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2018 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2018 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2018 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2018 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2019 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2019 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2019 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2019 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2020 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2020 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2020 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2020 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2021 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2021 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2021 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2022 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2022 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2022 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2023 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2023 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2023 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2023 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2024 года
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2024 года