Сімптомы
Падчас аўтарызацыі ў праграме «Мой МТС» узнікае памылка, аўтарызацыю ажыццявіць не атрымліваецца.
Асяроддзе
Мабільная прылада на платформах iOS 8.0 і вышэй або Android 4.1 і вышэй.
Прычыны
- няправільны нумар або пароль;
- нумар належыць юрыдычнай асобе, якая ўстанавіла забарону на кіраванне нумарам для карыстальніка;
- на нумары ўстаноўленая блакіроўка «Страта SIM-карты»;
- на серверы праводзяцца планавыя тэхнічныя работы.
Дыягностыка
Каб аўтарызавацца ў праграме «Мой МТС», павінны выконвацца ўсе наступныя ўмовы:
- Карэктна вызначаны нумар і пароль
- Праверце правільнасць уведзенага нумара і пароля. Калі вы не ўстанаўлівалі пароль раней або не памятаеце яго - зарэгіструйцеся.
- Адсутнічае забарона на кіраванне нумарам
- Калі ваш нумар належыць юрыдычнай асобе, удакладніце ў адказнага менеджара вашай кампаніі, ці не ўстаноўленая на вашым нумары забарона на кіраванне нумарам. Пры наяўнасці забароны самастойнае кіраванне нумарам недаступнае.
- Адсутнічае блакіроўка «Страта SIM-карты»
- Кіраванне нумарам, на якім устаноўленая блакіроўка «Страта SIM-карты», недаступна. Зняць блакіроўку вы можаце толькі звярнуўшыся ў Салон сувязі МТС або Салон камерцыйнага прадстаўніка МТС.
- На серверы не праводзяцца планавыя работы. Мы стараемся праводзіць усе работы ноччу і як мага хутчэй. Падчас правядзення работ аўтарызацыя ў праграме або выкарыстанне некаторых функцый можа быць недаступнае, аб чым будзе паказанае адпаведнае паведамленне. Як толькі работы будуць завершаны, працаздольнасць праграмы будзе адноўлена аўтаматычна.