Задача
Падключыць паслугу «5 улюбёных нумароў ва ўсе сеткі», каб атрымаць магчымасць здзяйсняць безлімітныя тэлефанаванні на 5 улюбёных нумароў у сетцы любога мабільнага аператара Рэспублікі Беларусь.
Асяроддзе
- мабільны тэлефон з падтрымкай SMS і/або USSD;
- вэб-браўзер для доступу да Інтэрнэт-Памочніка і праграмы «Мой МТС».
Умова
- абслугоўванне на тарыфным плане Безліміцішча;
- адсутнасць блакіровак на нумары.
Важна
Кошт паслугі «5 улюбёных нумароў ва ўсе сеткі» спаганяецца ў поўным аб'ёме ў момант падключэння, далей - у 1-ы дзень наступнага каляндарнага месяца.
Рашэнне
Каб падключыць паслугу, скарыстайце адзін з наступных спосабаў:
• USSD-запыт
Набярыце бясплатны запыт *365# і націсніце .
• Мой МТС
1. Зайдзіце ў праграму «Мой МТС».
2. Выберыце ў бакавым меню раздзел «Паслугі», далей «Усе паслугі».
3. Знайдзіце і выберыце паслугу «5 улюбёных нумароў ва ўсе сеткі».
4. Націсніце кнопку «Падключыць».
• Інтэрнэт-Памочнік
1. Перайдзіце на сайт Інтэрнэт-Памочніка.
2. Увядзіце нумар тэлефона, пароль і націсніце «Увайсці»
3. Выберыце ў бакавым меню раздзел «Паслугі і сэрвісы», далей «Спіс паслуг».
4. Націсніце на спасылку «+ Падключыць новыя паслугі».
5. Затым у новым акне пастаўце птушку насупраць паслугі «5 улюбёных нумароў ва ўсе сеткі», націсніце кнопку «Далей», а затым кнопку «Дабавіць паслугі».
• Кантактны цэнтр МТС
Патэлефануйце з мабільнай прылады ў сетцы МТС Беларусь на нумар Кантактнага цэнтра 0890 (бясплатна) або з любога тэлефона на нумар +375 17 237-98-98 (згодна з тарыфамі на выходнае тэлефанаванне) і выконвайце інструкцыі спецыяліста Кантактнага цэнтра.
• Салон сувязі МТС або Салон камерцыйнага прадстаўніка МТС
Паслуга можа быць дабаўленая пры асабістым звароце ўладальніка нумара або асобы, якая мае даверанасць. Каб атрымаць паслугу, неабходна паказаць свой пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу.
Інфармацыя
Паслуга «5 улюбёных нумароў ва ўсе сеткі» і паслуга «Усе сеткі» з'яўляюцца ўзаемавыключальнымі. Абаненты тарыфных планаў лінейкі «4G» могуць падключыць паслугу «5 улюбёных нумароў ва ўсе сеткі» толькі пасля адключэння паслугі «Усе сеткі» і наадварот.