Сімптомы
Пры ўключэнні прылады адлюстроўваецца адно з наступных паведамленняў:
- «Уведзены няправільны PIN-код. Увядзіце PIN-код (засталося N спроб)»;
- «SIM-карта заблакіраваная. Увядзіце PUK-код (засталося N спроб)»;
- «PUK-код заблакіраваны».
Заўвага
У залежнасці ад мадэлі прылады тэкст паведамленняў можа адрознівацца.
Прычыны
- быў уведзены няправільны PIN-код,
- быў уведзены няправільны PUK-код.
Рашэнне
- Калі адлюстроўваецца паведамленне «Уведзены няправільны PIN-код. Увядзіце PIN-код (засталося N спроб)» - паўтарыйце ўвод правільнага PIN-кода;
- Калі адлюстроўваецца паведамленне «SIM-карта заблакіраваная. Увядзіце PUK-код (засталося N спроб)» - увядзіце PUK-код;
- Калі адлюстроўваецца паведамленне «PUK-код заблакіраваны» - гэта азначае, што SIM-карта заблакіраваная канчаткова і яе разблакіроўка немагчымая. Каб працягнуць выкарыстанне вашага нумара і паслуг сувязі МТС, звярніцеся ў Салон сувязі МТС, каб замяніць SIM-карту на новую.