Што рабіць, калі няправільна ўвёў PIN PUK і SIM-карта заблакіравалася | Падтрымка МТС

Што рабіць, калі няправільна ўвёў PIN PUK і SIM-карта заблакіравалася

Сімптомы

Пры ўключэнні прылады адлюстроўваецца адно з наступных паведамленняў:

  • «Уведзены няправільны PIN-код. Увядзіце PIN-код (засталося N спроб)»;
  • «SIM-карта заблакіраваная. Увядзіце PUK-код (засталося N спроб)»;
  • «PUK-код заблакіраваны».

Заўвага

У залежнасці ад мадэлі прылады тэкст паведамленняў можа адрознівацца.

Прычыны

  • быў уведзены няправільны PIN-код,
  • быў уведзены няправільны PUK-код.

Рашэнне

  • Калі адлюстроўваецца паведамленне «Уведзены няправільны PIN-код. Увядзіце PIN-код (засталося N спроб)» - паўтарыйце ўвод правільнага PIN-кода;
  • Калі адлюстроўваецца паведамленне «SIM-карта заблакіраваная. Увядзіце PUK-код (засталося N спроб)» - увядзіце PUK-код;
  • Калі адлюстроўваецца паведамленне «PUK-код заблакіраваны» - гэта азначае, што SIM-карта заблакіраваная канчаткова і яе разблакіроўка немагчымая. Каб працягнуць выкарыстанне вашага нумара і паслуг сувязі МТС, звярніцеся ў Салон сувязі МТС, каб замяніць SIM-карту на новую.