Як інтэграваць эмоцыі ў камунікацыю з кліентамі? МТС падзяліўся вопытам на выстаўцы-прэзентацыі «Садружнасць»
У Мінску адбылася 10-я юбілейная выстаўка-прэзентацыя маркетынгавых рашэнняў «Садружнасць», якая сабрала больш за 150 супрацоўнікаў аддзелаў маркетынгу, HR і PR. Пра тое, як зрабіць эмацыянальную сувязь кампаніі са сваёй аўдыторыяй яшчэ мацней, расказала Ксенія Літвін, PR-менеджар групы па сувязях з грамадскасцю МТС.
Ксенія Літвін выступіла з PR-кейсам пра стварэнне такога эксклюзіўнага атрыбуту брэнда, як яго водар. Кампанія МТС стала першым мабільным аператарам, які стварыў унікальны фірменны водар пад назвай «DigitalEssence: марыць, тварыць, ствараць». Ідэя стварэння ўзнікла ў выніку разумення, што брэнд у сучасным бізнесе адыгрывае ключавую ролю не толькі ў перадачы інфармацыі пра прадукты і паслугі, але і ў фарміраванні эмацыянальнай сувязі са спажыўцом.
«У свеце, дзе спажыўцы штодня сутыкаюцца са мноствам прапаноў і канкурэнтных тавараў, вызначыцца становіцца ўсё больш складана. Але менавіта тут на дапамогу прыходзіць эмоцыя. Эмоцыі могуць быць магутным інструментам, які дапаможа не толькі наладзіць сувязь з кліентамі, але і стварыць доўгатэрміновыя адносіны», — адзначыла спікер.
Водар як элемент маркетынгавай стратэгіі прыўнёс у брэнд свежасць і арыгінальнасць. Ён стаў часткай камунікацыі са спажыўцамі і быў успрыняты як сімвал якаснага і сучаснага падыходу кампаніі да задавальнення запатрабаванняў кліентаў. Новы ўнікальны водар стаў візітнай карткай брэнда, якая дапамагае ўмацаваць эмацыянальную сувязь з аўдыторыяй.