Новая версія праграмы «Мой МТС»: зносіны з чат-ботам Міяй і падрабязная гісторыя выдаткаў
МТС абнавіў мабільную праграму «Мой МТС» да версіі 2.7.1. Цяпер у ёй ёсць больш падрабязная гісторыя выдаткаў за апошнія 90 дзён, а на пытанні адказвае чат-бот Мія. Новая версія персанальнага памочніка ўжо даступная на пляцоўках App Store, Google Play і Huawei AppGallery
Абноўленая версія разлічаная на тое, каб абаненты маглі самастойна вырашаць яшчэ больш пытанняў без звароту ў call-цэнтр. Напрыклад, у раздзеле «Фінансы» з'явіўся новы пункт «Выдаткі». Абанент можа ўбачыць увесь аб'ём спісанняў і здзейсненых аперацый за перыяд да 90 дзён. Падзеі згрупаваныя па тыпах і датах, аўтаматычна выстройваецца дыяграма з дынамікай выдаткаў.
Да таго ж у раздзеле «Яшчэ – Дапамога і падтрымка» з'явіўся чат, у якім на пытанні абанентаў адказвае разумны бот Мія. Віртуальны кансультант раскажа пра кошт любой паслугі, розныя спосабы іх падключэння /адключэння, дапаможа з выбарам тарыфу, праінфармуе пра акцыі. Калі спатрэбіцца, то пераключыць на спецыяліста групы анлайн-падтрымкі МТС. Пры неабходнасці абанент у любы момант можа вярнуцца да размовы: у чат-боте захоўваецца поўная гісторыя перапіскі. А калі абанент выкарыстоўвае ў праграме некалькі нумароў, то размовы запісваюцца паасобна.
Каб гэтыя функцыі былі даступныя, павінна быць наладжаная апошняя версія праграмы «Мой МТС» з Google Play, Huawei AppGallery (не ніжэй за 2.7.1) або App Store (не ніжэй за 2.7.0).
«Мой МТС» - гэта персанальны памочнік абанента, які дазваляе паўнавартасна кіраваць сваім нумарам або асабовым рахункам без візіту ў офіс або тэлефанавання ў call-цэнтр. Хопіць толькі смартфона або планшэта. У прыватнасці, праграма дае магчымасць падключаць любую колькасць нумароў, сачыць за іх балансамі, кантраляваць рэшткі трафіка, мінут і SMS, атрымліваць актуальныя даныя пра растэрміноўцу, падключаць і адключаць паслугі, а таксама многае іншае. Рэалізаваныя версіі інтэрфэйса на рускай і беларускай мовах.
Больш падрабязна пра праграму - тут.