Як Big Data мяняе правілы гульні для бізнесу? МТС расказаў пра інавацыйныя паслугі на Беларускім ІКТ-саміте | Навіны МТС
Усе навiны

Як Big Data мяняе правілы гульні для бізнесу? МТС расказаў пра інавацыйныя паслугі на Беларускім ІКТ-саміте

У кантэксце сучаснага бізнесу, дзе канкурэнцыя на рынку становіцца ўсё больш вострай, выкарыстанне Big Data ад МТС уяўляе сабой не толькі інавацыйны падыход, але і стратэгічную перавагу. Пра гэта заявіў падчас VII Беларускага ІКТ-саміта начальнік аддзела інавацыйных сэрвісаў і планавання сеткі МТС Яўген Ціхановіч.

Як Big Data мяняе правілы гульні для бізнесу? МТС расказаў пра інавацыйныя паслугі на Беларускім ІКТ-саміте
Як Big Data мяняе правілы гульні для бізнесу? МТС расказаў пра інавацыйныя паслугі на Беларускім ІКТ-саміте

Яўген Ціхановіч падкрэсліў, што каштоўныя інсайты, якія можна атрымаць з дапамогай Big Data, дапамагаюць больш абгрунтавана прымаць рашэнні аб развіцці гарадской інфраструктуры, адкрыцці новых афлайн-аб'ектаў, а таксама дазваляюць аптымізаваць размяшчэнне пунктаў продажаў, планаваць рэкламныя кампаніі і паляпшаць абслугоўванне кліентаў.

Спецыяліст МТС расказаў пра магчымасці Геааналітыкі, якая дазваляе праводзіць даследаванні, грунтуючыся на абязлічаных даных, якія збіраюцца аператарам. Тэхнічныя параметры злучэнняў фіксуюцца тэхналагічным абсталяваннем аператара, ствараючы шырокую базу, прывязаную да канкрэтных лакацыяў. Такім чынам, МТС мае магчымасць даць абязлічаныя масівы даных для аналізу напрамкаў перамяшчэнняў людзей як у межах горада ў цэлым, так і ў межах яго часткі, а таксама дадаткова сегментаваць аналізаваную выбарку, выкарыстоўваючы сацыялагічныя параметры.

Яскравым прыкладам прымянення геааналітыкі стаў праект МТС па аналізе перамяшчэнняў насельніцтва Мінска і прыгараднай зоны для «Мінскграда», рэалізаваны ў пачатку 2023 года. Ён паказаў, наколькі каштоўнымі могуць быць геаданыя для разумення міграцыйных патокаў і паводзінаў насельніцтва. Атрыманая інфармацыя выкарыстоўваецца пры падрыхтоўцы планаў па аптымізацыі і развіццю транспартнай сеткі сталіцы.

У будучыні МТС плануе запуск новага сэрвісу «МТС Ахоп», які дасць доступ да платформы, дзякуючы якой можна правесці ацэнку эфектыўнасці месцазнаходжання вонкавай рэкламы і, зыходзячы з гэтага, спланаваць прадуктыўную рэкламную кампанію.

Як адзначыў Яўген Ціхановіч, выкарыстанне Big Data ад МТС сапраўды мяняе правілы гульні для бізнесу, адкрываючы новыя гарызонты для развіцця. Выкарыстанне тэхналогій аналітыкі даных дазваляе кампаніям прымаць абдуманыя рашэнні, заснаваныя на фактах і аналізе, што становіцца ключом да поспеху ў сучасным свеце.

Папярэдняя навіна

Наступная навіна