Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі | Навіны МТС
Усе навiны

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

У дзень свайго 22-годдзя кампанія МТС прэзентавала ўласны водар, які дазваляе зірнуць на тэхналогіі праз альфактарнае ўспрыманне. Парфума пад назвай DigitalEssence зробіць эмацыйную сувязь мабільнага аператара са сваёй аўдыторыяй яшчэ мацней. Яна будзе ўвасабляць унікальнасць брэнда, імкненне адкрываць новае і здзіўляць.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

У распрацоўцы DigitalEssence бралі ўдзел абаненты, маладыя супрацоўнікі МТС, супрацоўнікі з 22-гадовым стажам, а таксама штучны інтэлект. Усе рэспандэнты адказалі на галоўнае пытанне: з чым у вас асацыіруецца кампанія МТС? Цікава, што ў фармулёўках дакладней за ўсіх быў ШІ. Але галоўнае, адказы дапамаглі зразумець, што кампанія МТС — гэта пра мэтанакіраванасць, смеласць і якасць жыцця.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі
Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

Прастора, у якой брэнды выбудоўваюць камунікацыю са сваімі кліентамі, перанасычана відэа-і аўдыёінфармацыяй. У гэтай сітуацыі вельмі складана падтрымліваць такія важныя актывы брэнда, як індывідуальнасць, прывабнасць, арыгінальнасць і ўнікальнасць. Нюх - асаблівы орган пачуццяў, які напрамую ўзаемадзейнічае з эмацыйным аддзелам мозга, а, значыць, стварэннем патрэбных асацыяцый з брэндам. Даказана, што чалавек запамінае водары значна лепш за гукі або візуальныя выявы.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі
Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

«Водар брэнда - частка магутнай маркетынгавай стратэгіі, гэта ваш уласны шыфр, які немагчыма ўзламаць. Гэта адлюстраванне філасофіі і каштоўнасцяў кампаніі. Мы заўсёды імкнемся рабіць лепш і рабіць па-іншаму, па-добраму інакш, чым астатнія. Мы ствараем тое, што прыўносіць у жыццё людзей новы досвед, дадатковыя ўражанні. Таму МТС – першы беларускі мабільны аператар, які прэзентуе водар брэнда кампаніі. Галоўная эмоцыя, якую мы хочам абуджаць у нашых кліентаў - пульс да жыцця і энергія змен. Менавіта гэты настрой мы і хацелі перадаць з дапамогай DigitalEssence», — адзначыла Марыя Канасевіч, кіраўніца PR-групы кампаніі МТС.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі
Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

Асаблівую ўвагу МТС удзяліў упакоўцы і флакону DigitalEssence, якія ўвасабляюць рытм і каштоўнасці лічбавай эпохі. Цэнтральным элементам дызайну з'яўляецца лагатып у выглядзе прыгожай кветкі, які падзелены тонкімі лініямі на дзве часткі. Адна палова лагатыпа сімвалізуе тэхналогіі і інавацыі, перадаючы адчуванне прагрэсу і сучаснасці, а другая палова ўвасабляе прыроду, ствараючы баланс з навакольным светам. У цэнтры лагатыпа – пункт судакранання – кампанія МТС, якая імкнецца ажыццявіць лічбавую трансфармацыю без шкоды навакольнаму асяроддзю. Упакоўка выкананая ў мінімалістычным стылі з выкарыстаннем сучасных матэрыялаў, падкрэсліваючы элегантнасць і ўнікальнасць прадукту.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

Нотамі, якія дазволілі звязаць асацыяцыі аб брэндзе з формулай водару, сталі азон, бергамот, белы мускус, костачка вішні і амбра. Менавіта яны надаюць бадзёрасці і напаўняюць натхненнем.

«У кампазіцыі пераплеценыя азонавыя ноты, якія нясуць свежасць летняга вечара пасля дажджу і яркі, сакавіты і адначасова высакародна пачцівы бергамот. Ноты костачкі вішні робяць водар пачуццёвым, белы мускус і амбра - мяккім, аксаміцістым, ён нібыта абвалаквае. Такое спалучэнне створана для тых, хто не гатовы пражываць жыццё на аўтапілоце, аддаючыся руціне і звычкам. Такія людзі любяць жыццё і ведаюць, як зрабіць кожны дзень незабыўным», — раскрыў таямніцы чытання араматычных нот парфумер Мікалай Ярэц.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі
Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

Аромабрэндынг - новы прыём эфектыўнага развіцця бізнесу. Уласная парфума становіцца яркай і запамінальнай візітнай карткай кампаніі аднолькава з лагатыпам і іншымі элементамі айдэнтыкі. Водар МТС закліканы яшчэ больш умацаваць сувязь аўдыторыі з брэндам.

Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі
Эмацыйная сувязь: МТС прадставіў уласны водар брэнда DigitalEssence, натхнёны тэхналогіямі

У Дзень нараджэння МТС ацаніць і атрымаць асалоду ад водару DigitalEssence змаглі таксама кліенты салонаў сувязі МТС. Водар кампаніі МТС стаў падарункам для тых, хто жыве ў рытме лічбавай эпохі, шануе сучасныя тэхналогіі, але і адначасова памятае пра сапраўдныя каштоўнасці.

Пра кампанію МТС

Тэлекамунікацыйны аператар і правайдар лічбавых паслуг МТС пачаў працаваць у Беларусі 27 чэрвеня 2002 года. На сённяшні дзень кампанія абслугоўвае найбуйнейшую абаненцкую базу ў краіне - 5 млн 700 тысяч кліентаў *. Мабільная сувязь МТС ахоплівае 98,02% тэрыторыі краіны, на якой пражывае 99,90% насельніцтва Беларусі. Адным з ключавых напрамкаў кампаніі з'яўляецца развіццё інфраструктуры сеткі і ўкараненне на яе аснове інавацыйных сэрвісаў, у тым ліку паслугі мабільнай сувязі і высакаскораснага інтэрнэту, сферу інтэрнэту рэчаў (IoT), лічбавыя прадукты, плацежныя сэрвісы, воблачныя тэхналогіі і кібербяспека. Усё гэта адкрывае новыя магчымасці для зносін, аддаленага навучання, дзелавой камунікацыі і бізнесу.

У сваёй дзейнасці кампанія МТС кіруецца прынцыпам карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці, надаючы асаблівую ўвагу клопату пра кліентаў і супрацоўнікаў, займаючы актыўную пазіцыю ў падтрымцы гуманітарных, культурных, спартыўных і іншых грамадска значных праектаў.


*Згодна з данымі білінгавай сістэмы на 27 чэрвеня 2024 года.

Папярэдняя навіна

Наступная навіна