Высокая адзнака: у Год якасці МТС пашырыў вобласць ужывання сістэмы менеджменту якасці | Навіны МТС
Усе навiны

Высокая адзнака: у Год якасці МТС пашырыў вобласць ужывання сістэмы менеджменту якасці

МТС у чарговы раз пацвердзіў адпаведнасць унутрыкарпаратыўнай сістэмы менеджменту якасці патрабаванням СТБ ISO 9001-2015, заснаваных на прынцыпах міжнароднага стандарту серыі ISO. Кампанія паспяхова прайшла аўдыт і па яго выніках атрымала новы сертыфікат.

Аўдытары высока ацанілі сістэму менеджменту якасці кампаніі, адзначыўшы яе адпаведнасць сучасным падыходам і тэндэнцыям у кіраванні працэсамі, прадуктамі і паслугамі.

Акрамя таго, па выніках аўдыту пашырана галіна прымянення сістэмы менеджменту якасці ў частцы складзіравання, захоўвання і рэалізацыі тавараў.

Сістэма менеджменту якасці МТС дазваляе кампаніі забяспечваць высокі ўзровень давання паслуг і адпавядаць чаканням спажыўцоў, персанала, інвестараў і партнёраў. Кампанія арыентаваная на ўмацаванне лаяльнасці да брэнду і яго каштоўнасцям. МТС імкнецца забяспечыць лепшы кліенцкі вопыт, свядома выбудоўваючы кліентацэнтрычную культуру камунікацыі.

Сістэма менеджменту якасці працуе ва ўсіх кірунках кампаніі: развіцці інфраструктуры сеткі і ўкараненні на яе аснове інавацыйных сэрвісаў, уключаючы паслугі мабільнай сувязі і высакаскораснага інтэрнэту, сферу інтэрнэту рэчаў (IoT), лічбавыя прадукты, плацежныя сэрвісы, воблачныя тэхналогіі.

Першы сертыфікат адпаведнасці МТС атрымаў у 2007 годзе і з таго часу неаднаразова пацвярджаў яго, удасканальваючы сістэму кіравання ў адпаведнасці з узрослымі патрабаваннямі СТБ ISO 9001-2015.

Сертыфікат
Сертыфікат

Папярэдняя навіна

Наступная навіна